Reklamation

Opdager du en fejl eller mangel ved varer købt i Autobremsen onlineshop, skal du rette henvendelse til Autobremsen snarest muligt, og inden to måneder efter at du har opdaget fejlen. Du har 3 års reklamationsret på sliddele, samt 2 års reklamationsret på øvrige varer, efter du har fået varen udleveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Autobremsen har stillet dig i udsigt. Du kan som forbruger vælge om varen skal repareres eller byttes. Undtagelsen til denne hovedregel er, hvis ombytning er umulig eller vil medføre uforholdsmæssige store omkostninger for Autobremsen.

Er reklamationen berettiget refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger.
Send varen sammen med en kopi af fakturaen og en kort beskrivelse af fejlen til:

Autobremsen af 2018 ApS
Cordozasvinget 4
2680 Solrød Strand

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.